Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Forschung unter Pandemiebedingungen im Kontext Pädagogischer Hochschulen
 
Options

Forschung unter Pandemiebedingungen im Kontext Pädagogischer Hochschulen

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Presentation
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Brühwiler, C. (2022, Mai). Forschung unter Pandemiebedingungen im Kontext Pädagogischer Hochschulen. Beitrag präsentiert im Rahmen eines Workshops am Forum Lehrerinnen- und Lehrerbildung, Wädenswil, 17. Mai. https://doi.org/10.18747/phsg-coll3/id/1747
Author(s)
Brühwiler, Christian orcid-logo
Editor(s)
Brühwiler, Christian orcid-logo
DOI
10.18747/PHSG-coll3/id/1747
PHSG Organisation name
Prorektorat Forschung & Entwicklung 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
Green OA - published version
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/5149
File(s)
 main article: Volltext.pdf (4.28 MB)
  • Details
Topic PHSG
Lehrer:innenbildung
Subjects
  • Pandemie

  • Covid

Fields of Science and Technology (OECD)
Educational sciences
Humanities
Social sciences
Name of the eventPlace of the eventStart date of the event
Forum Lehrerinnen- und Lehrerbildung
Wädenswil
May 17, 2022
PHSG Organisation name
Prorektorat Forschung & Entwicklung 
PHSG division (old structure)
PHSG - Forschung & Entwicklung
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Version
Published Version
Access Rights
Open Access
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Author(s)

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback