Options
How many roads… enseignant·e·s de langues en formation et en action [Podcast] – CeDiLE. Tables Rondes/Diskussionsrunden 2022/2023
Loading...
Resource type
Online Resource
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Bakii, L., Kündig, N., Crameri, S., Rütti-Joy, O., Todisco, V., & Zimmermann, M. (2022. 3. Oktober). How many roads… enseignant·e·s de langues en formation et en action [Podcast] – CeDiLE. Tables Rondes/Diskussionsrunden 2022/2023. Institut für Mehrsprachigkeit/CeDiLE, Universität Fribourg. Abgerufen von https://cedile.ch/how-many-roads-enseignant%C2%B7e%C2%B7s-de-langues-en-formation-et-en-action/
Author(s)
PHSG Organisation name
Project(s)
License Condition
All rights reserved
Proforis OA-status
metadata only
Topic PHSG
Sprachliche und Literarische Bildung
Schule und Profession
Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Languages and Literature
General language studies
PHSG Organisation name
Project(s)
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved