Options
How many roads… enseignant·e·s de langues en formation et en action [Podcast] – CeDiLE. Tables Rondes/Diskussionsrunden 2022/2023
Loading...
Resource type
Online Resource
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Bakii, L., Kündig, N., Crameri, S., Rütti-Joy, O., Todisco, V., & Zimmermann, M. (2022. 3. Oktober). How many roads… enseignant·e·s de langues en formation et en action [Podcast] – CeDiLE. Tables Rondes/Diskussionsrunden 2022/2023. Institut für Mehrsprachigkeit/CeDiLE, Universität Fribourg. Abgerufen von https://cedile.ch/how-many-roads-enseignant%C2%B7e%C2%B7s-de-langues-en-formation-et-en-action/
Author(s)
PHSG Organisation name
Project(s)
License Condition
All rights reserved
Proforis OA-status
metadata only
Fields of Science and Technology (OECD)
PHSG Organisation name
Project(s)
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved