Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Auswirkungen der COVID-19-Pandemie auf Schweizer Schülerinnen und Schüler: Ergebnisse der Studie «Learning from the Impact of COVID-19 on Educational Practice to Expedite Pedagogically Meaningful Digitization»
 
Options

Auswirkungen der COVID-19-Pandemie auf Schweizer Schülerinnen und Schüler: Ergebnisse der Studie «Learning from the Impact of COVID-19 on Educational Practice to Expedite Pedagogically Meaningful Digitization»

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Conference Paper not in Proceedings
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Unger, V., Brauchle, J., Grünig, F., & Hochweber J. (2023, Sepember). Auswirkungen der COVID-19-Pandemie auf Schweizer Schülerinnen und Schüler. Ergebnisse der Studie «Learning from the Impact of COVID-19 on Educational Practice to Expedite Pedagogically Meaningful Digitization». Beitrag präsenteirt auf dem World Education Leadership Symposium WELSfocus 2023, 28.09.2023, online.
Author(s)
Brauchle, Julian orcid-logo
Unger, Valentin orcid-logo
Grünig, Fabian orcid-logo
Hochweber, Jan 
PHSG Organisation name
Institut Pädagogische Psychologie 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only (bibliographisch)
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/5046
  • Details
Topic PHSG
Pädagogische Psychologie
Subjects
  • Covid-19, Lernerfolg,...

Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Psychology (including human - machine relations)
Name of the eventPlace of the eventStart date of the event
World Education Leadership Symposium WELSfocus
online
September 28, 2023
PHSG Organisation name
Institut Pädagogische Psychologie 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Author(s)

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback