Repository logo
English
Deutsch
Log In(current)
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Interreligiöses Lernen in der Volksschule: Perspektiven des Lehrplans

Interreligiöses Lernen in der Volksschule: Perspektiven des Lehrplans

Resource type
Presentation
Recommended form of citation (APA)
Bossart, R. (2020, Februar). Interreligiöses Lernen in der Volksschule: Perspektiven des Lehrplans. Beitrag präsentiert an der Jahrestagung der katholischen und evangelischen Schulen Schweiz, Appenzell.
Author(s)
Bossart, Rolf  
PHSG Organisation name
Fachstelle KIAL  
Institut Gesellschaftswissenschaftliche Bildung  
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet  
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/2622
  • Details
Topic PHSG
Ethik, Religionen, Gemeinschaft (ERG)
Gesellschaftswissenschaftliche Bildung
Subjects

Interreligöses Lernen...

religionsbezogenes Le...

Fields of Science and Technology (OECD)
Social sciences
Educational sciences
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Philosophy, Ethics and Religion
Social sciences, interdisciplinary
Educational sciences
Humanities
Social sciences
PHSG Organisation name
Fachstelle KIAL  
Institut Gesellschaftswissenschaftliche Bildung  
PHSG division (old structure)
PHSG - Studienbereich Natur, Mensch und Gesellschaft
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet  
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Author(s)

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Accessibility settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify