Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • Statistics
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Zur Nachhaltigkeit von Lehrerweiterbildungen – Diskussion anhand Ergebnissen aus der Intervention „Lernen mit Rubrics“
 
Options

Zur Nachhaltigkeit von Lehrerweiterbildungen – Diskussion anhand Ergebnissen aus der Intervention „Lernen mit Rubrics“

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Conference Paper not in Proceedings
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Smit, R. (2018, Juni). Zur Nachhaltigkeit von Lehrerweiterbildungen: Diskussion anhand Ergebnissen aus der Intervention „Lernen mit Rubrics“. Beitrag präsentiert am SGBF-Kongress, 27.–29. Juni, Universität Zürich.
Author(s)
Smit, Robbert orcid-logo
PHSG Organisation name
Institut Mathematische, Naturwissenschaftliche und Technische Bildung 
Project(s)
Lernen mit Rubrics 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/2207
  • Details
Topic PHSG
Mathematische, Naturwissenschaftliche und Technische Bildung
Fields of Science and Technology (OECD)
Natural sciences
Educational sciences
PHSG Organisation name
Institut Mathematische, Naturwissenschaftliche und Technische Bildung 
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Professionsforschung & Kompetenzentwicklung
Project(s)
Lernen mit Rubrics 
Funder
Schweizerischer Nationalfonds 
https://data.snf.ch/grants/grant/149386
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Author(s)

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback