Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Wie reflektieren Lehrpersonen für Wirtschaft und Gesellschaft eigene videografierte Unterrichtssequenzen, in denen sie (potenziell) kognitiv aktivieren?
 
Options

Wie reflektieren Lehrpersonen für Wirtschaft und Gesellschaft eigene videografierte Unterrichtssequenzen, in denen sie (potenziell) kognitiv aktivieren?

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Conference Paper not in Proceedings
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Holtsch, D. (2018, Juni). Wie reflektieren Lehrpersonen für Wirtschaft und Gesellschaft eigene videografierte Unterrichtssequenzen, in denen sie (potenziell) kognitiv aktivieren? Beitrag präsentiert im Rahmen des von Matthias Baer organisierten Symposiums „Kongress der Schweizerische Gesellschaft für Bildungsforschung, Universität Zürich.
Author(s)
Holtsch, Doreen
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/2302
  • Details
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Professionsforschung & Kompetenzentwicklung
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Author(s)

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback