Options
Sustained Shared Thinking-Interaktionen mit Kindergartenkindern in Freispiel-, Bilderbuch- und Alltagssituationen.
Loading...
Resource type
Conference Paper not in Proceedings
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Waibel, A. (2021, September). Sustained Shared Thinking-Interaktionen mit Kindergartenkindern in Freispiel-, Bilderbuch- und Alltagssituationen. Beitrag präsentiert an der 2. Innsbrucker Fachtagung zur Elementarpädagogik der Universität Innsbruck und Pädagogischen Hochschule Tirol, Innsbruck, 24.9.2021.
Author(s)
PHSG Organisation name
License Condition
All rights reserved
Proforis OA-status
metadata only
Topic PHSG
Frühe Bildung 0 bis 8
Fields of Science and Technology (OECD)
Educational sciences
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Name of the event | Conference Host | Place of the event | Start date of the event |
2. Innsbrucker Fachtagung zur Elementarpädagogik | Universität Innsbruck und Pädagogischen Hochschule Tirol | Innsbruck | September 24, 2021 |
PHSG Organisation name
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Lehr-Lernforschung
Funder
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Author(s)