Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Sustained Shared Thinking-Interaktionen mit Kindergartenkindern in Freispiel-, Bilderbuch- und Alltagssituationen.
 
Options

Sustained Shared Thinking-Interaktionen mit Kindergartenkindern in Freispiel-, Bilderbuch- und Alltagssituationen.

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Conference Paper not in Proceedings
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Waibel, A. (2021, September). Sustained Shared Thinking-Interaktionen mit Kindergartenkindern in Freispiel-, Bilderbuch- und Alltagssituationen. Beitrag präsentiert an der 2. Innsbrucker Fachtagung zur Elementarpädagogik der Universität Innsbruck und Pädagogischen Hochschule Tirol, Innsbruck, 24.9.2021.
Author(s)
Waibel, Alexandra orcid-logo
PHSG Organisation name
Institut Frühe Bildung 0 bis 8 
Project(s)
Sprachförderung im Kindergartenalltag in Dialekt und Standardsprache 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/2788
  • Details
Topic PHSG
Frühe Bildung 0 bis 8
Subjects
  • Interaktionsqualität

  • Sustained Shared Thin...

  • Polyade

  • Sprachförderung

  • Kindergarten

Fields of Science and Technology (OECD)
Educational sciences
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Name of the eventConference HostPlace of the eventStart date of the event
2. Innsbrucker Fachtagung zur Elementarpädagogik
Universität Innsbruck und Pädagogischen Hochschule Tirol
Innsbruck
September 24, 2021
PHSG Organisation name
Institut Frühe Bildung 0 bis 8 
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Lehr-Lernforschung
Project(s)
Sprachförderung im Kindergartenalltag in Dialekt und Standardsprache 
Funder
Interreg Europe 
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Author(s)

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback