Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Differenzierende Modellierung der Aufgabenschwierigkeit im Bereich „Sprache und Sprachgebrauch untersuchen“
 
Options

Differenzierende Modellierung der Aufgabenschwierigkeit im Bereich „Sprache und Sprachgebrauch untersuchen“

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Conference Paper
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Isaac, K., Hochweber, J., & Eichler, W. (2010). Differenzierende Modellierung der Aufgabenschwierigkeit im Bereich „Sprache und Sprachgebrauch untersuchen“. In B. Schwarz, P. Nenniger, & R. S. Jäger (Hrsg.), Erziehungswissenschaftliche Forschung – nachhaltige Bildung (Beiträge zur 5. DGfE-Sektionstagung „Empirische Bildungsforschung“/AEPF-KBBB im Frühjahr 2009, S. 279-286). Landau: VEP.
Author(s)
Isaac, Kevin
Hochweber, Jan 
Eichler, Wolfgang
PHSG Organisation name
Institut Pädagogische Psychologie 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/4285
  • Details
Topic PHSG
Pädagogische Psychologie
Subjects
  • nachhaltige Bildung

Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Psychology (including human - machine relations)
Name of the eventStart date of the event
AEPF 2010
2009
PHSG Organisation name
Institut Pädagogische Psychologie 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback