Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • Statistics
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Gelingensbedingungen für den erfolgreichen Schuleingang
 
Options

Gelingensbedingungen für den erfolgreichen Schuleingang

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Conference Poster not in Proceedings
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Vogt, F. (2011, September). Gelingensbedingungen für den erfolgreichen Schuleingang. Beitrag präsentiert an der Tagung Starting strong! – Erfolgreicher Eingang ins Bildungssystem für alle Tagung 24./25. September 2011, HfH Zürich. https://doi.org/10.18747/phsg-coll3/id/71
Author(s)
Vogt, Franziska orcid-logo
DOI
10.18747/PHSG-coll3/id/71
PHSG Organisation name
Institut Frühe Bildung 0 bis 8 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
Green OA - published version
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/3015
File(s)
 main article: Volltext.pdf (312.48 KB)
  • Details
Topic PHSG
Frühe Bildung 0 bis 8
Subjects
  • Gelingensbedingungen

  • Schuleingang

  • Basisstufe

  • Grundstufe

Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Name of the event
Tagung Starting strong! – Erfolgreicher Eingang ins Bildungssystem für alle.
PHSG Organisation name
Institut Frühe Bildung 0 bis 8 
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Lehr-Lernforschung
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Version
Published Version
Access Rights
Open Access
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
PHSG

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback