Repository logo
English
Deutsch
Log In(current)
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Mit dem Serious Game like2be eine gendersensible Berufswahl fördern und den Berufswahlhorizont erweitern

Mit dem Serious Game like2be eine gendersensible Berufswahl fördern und den Berufswahlhorizont erweitern

Resource type
Presentation
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Keller, C. (2021, 1. Dezember). Mit dem Serious Game like2be eine gendersensible Berufswahl fördern und den Berufswahlhorizont erweitern [Presentation]. Initiative Klischeefrei, Bonn.
Author(s)
Keller, Christopher  
PHSG Organisation name
Institut Schule und Profession  
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet  
License Condition
All rights reserved
Proforis OA-status
metadata only (bibliographisch)
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/6263
  • Details
Topic PHSG
Digitale und Informatische Bildung
Subjects

Serious Game

Career Guidance

Fields of Science and Technology (OECD)
Social sciences::Educational sciences
Name of the eventPlace of the eventStart date of the event
Initiative Klischeefrei
Bonn
December 1, 2021
PHSG Organisation name
Institut Schule und Profession  
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet  
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Author(s)

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Accessibility settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify