Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • Statistics
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Auf die Lehrerbildung kommt es an! Zur Entwicklung epistemologischer Überzeugungen in der Ausbildung von Mathematiklehrpersonen
 
Options

Auf die Lehrerbildung kommt es an! Zur Entwicklung epistemologischer Überzeugungen in der Ausbildung von Mathematiklehrpersonen

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Conference Paper not in Proceedings
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Brühwiler, C., Biedermann, H., & Affolter, B. (2014, März). Auf die Lehrerbildung kommt es an! Zur Entwicklung epistemologischer Überzeugungen in der Ausbildung von Mathematiklehrpersonen. Beitrag präsentiert an der GEBF-Tagung, 3.-5. März, Frankfurt a. Main (D).
Author(s)
Brühwiler, Christian orcid-logo
Biedermann, Horst 
Affolter Benita
PHSG Organisation name
Prorektorat Forschung & Entwicklung 
Rektorat 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/4200
  • Details
Topic PHSG
Lehrer:innenbildung
Lehrer:innenbildung
Subjects
  • Lehrerbildung

Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Humanities
Social sciences
Name of the eventStart date of the eventEnd date of the event
GEBF 2014
March 3, 2014
March 5, 2014
PHSG Organisation name
Prorektorat Forschung & Entwicklung 
Rektorat 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback