Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Erreichen der Grundkompetenzen in Mathematik
 
Options

Erreichen der Grundkompetenzen in Mathematik

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Book Part
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Arnold, E., Erzinger, A. B., & Pham, G. (2019). Erreichen der Grundkompetenzen in Mathematik. In Konsortium ÜGK (Hrsg.), Überprüfung der Grundkompetenzen. Nationaler Bericht der ÜGK 2016: Mathematik 11. Schuljahr (S. 41-46). Bern und Genf: EDK und SRED. https://doi.org/10.18747/PHSG-coll3/id/644
Author(s)
Arnold, Eliane
Erzinger, Andrea B.
Pham, Hong Giang orcid-logo
DOI
10.18747/PHSG-coll3/id/644
External Link
http://uegk-schweiz.ch/uegk-2016/
PHSG Organisation name
Institut Pädagogische Psychologie 
Project(s)
Die Überprüfung des Erreichens der Grundkompetenzen in der Schweiz 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
Green OA - published version
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/3283
File(s)
 main article: Volltext.pdf (162.26 KB)
  • Details
Topic PHSG
Pädagogische Psychologie
Subjects
  • Bildungsstandards

  • Bildungsmonitoring

  • Überprüfung der Grund...

  • Bildungsziele

  • Schweiz

  • ÜGK

Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Psychology (including human - machine relations)
PHSG Organisation name
Institut Pädagogische Psychologie 
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Professionsforschung & Kompetenzentwicklung
Project(s)
Die Überprüfung des Erreichens der Grundkompetenzen in der Schweiz 
Funder
Konferenz der kantonalen Erziehungsdirektorinnen und -direktoren 
Related Publication(s)
https://doi.org/10.18747/PHSG-coll3/id/386
Version
Published Version
Access Rights
Open Access
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Publisher

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback