Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • Statistics
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Kognitive und physische Unterrichtsmeidung im Kontext problematischer Computerspielnutzung
 
Options

Kognitive und physische Unterrichtsmeidung im Kontext problematischer Computerspielnutzung

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Conference Paper not in Proceedings
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Nagel, A., & Biedermann, H. (2017, September). Kognitive und physische Unterrichtsmeidung im Kontext problematischer Computerspielnutzung. Beitrag präsentiert im Rahmen des Symposiums „Unterrichtsmeidung im Jugendalter – (k)eine Herausforderung in der schulischen Bildungslandschaft?“ (Chair: Arvid Nagel) auf der 82. Tagung der Arbeitsgruppe für Empirische Pädagogische Forschung (AEPF) der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft (DGfE), 25.-27. September 2017, Universität Tübingen.
Author(s)
Nagel, Arvid
Biedermann, Horst 
PHSG Organisation name
Rektorat 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/2068
  • Details
Fields of Science and Technology (OECD)
Educational sciences
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
PHSG Organisation name
Rektorat 
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Professionsforschung & Kompetenzentwicklung
PHSG
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Author(s)

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback