Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • Statistics
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Identitätskonstruktion und -konflikte von Sprachlehrpersonen im «Third Space» pädagogischer und universitärer Hochschulen
 
Options

Identitätskonstruktion und -konflikte von Sprachlehrpersonen im «Third Space» pädagogischer und universitärer Hochschulen

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Conference Paper not in Proceedings
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Rütti-Joy, O., & Mendieta Aguilar, J. (2023, September). Identitätskonstruktion und -konflikte von Sprachlehrpersonen im «Third Space» pädagogischer und universitärer Hochschulen. Beitrag präsentiert am 30. Kongress für Fremdsprachendidaktik der Deutschen Gesellschaft für Fremdsprachenforschung (DGFF), Freiburg im Breisgau.
Author(s)
Rütti-Joy, Olivia orcid-logo
Mendieta Aguilar, Jenny
PHSG Organisation name
Institut Sprachliche und Literarische Bildung 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/4891
  • Details
Topic PHSG
Sprachliche und Literarische Bildung
Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Languages and Literature
General language studies
PHSG Organisation name
Institut Sprachliche und Literarische Bildung 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback