Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Untersuchungen zu Lehrer-Schüler-Beziehungen und ihrer Bedeutung für die Entwicklung der Schülerinnen und Schüler
 
Options

Untersuchungen zu Lehrer-Schüler-Beziehungen und ihrer Bedeutung für die Entwicklung der Schülerinnen und Schüler

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Conference Paper not in Proceedings
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Looser, D. (2013, Oktober). Untersuchungen zu Lehrer-Schüler-Beziehungen und ihrer Bedeutung für die Entwicklung der Schülerinnen und Schüler. Beitrag präsentiert in der Arbeitsgruppe "Pädagogische Beziehungen in der Schule (Primar- und Sekundarstufen)" im Rahmen der Konferenz "Kinderrechte und die Qualität pädagogischer Beziehungen" vom 4. Oktober 2013 an der Universität Potsdam.
Author(s)
Looser, Dölf 
PHSG Organisation name
Institut Schule und Profession 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/4752
  • Details
Topic PHSG
Schule und Profession
Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
PHSG Organisation name
Institut Schule und Profession 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback