Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • Statistics
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Mathematische Kompetenzen von Kindergartenkindern: Überprüfung eines Testinstrumentes und Analyse von Unterschieden in der numerischen Leistungsentwicklung
 
Options

Mathematische Kompetenzen von Kindergartenkindern: Überprüfung eines Testinstrumentes und Analyse von Unterschieden in der numerischen Leistungsentwicklung

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Doctoral Thesis
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Kuratli Geeler S. (2019). Mathematische Kompetenzen von Kindergartenkindern: Überprüfung eines Testinstrumentes und Analyse von Unterschieden in der numerischen Leistungsentwicklung (Dissertation). Zürich: Universität Zürich. https://doi.org/10.5167/uzh-171088
Author(s)
Kuratli Geeler, Susanne 
DOI
10.18747/PHSG-coll3/id/1184
External DOI
http://doi.org/10.5167/uzh-171088
External Link
https://www.zora.uzh.ch/id/eprint/171088/
PHSG Organisation name
Institut Mathematische, Naturwissenschaftliche und Technische Bildung 
Project(s)
Wir lernen Mathematik 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
Green OA - published version
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/3455
File(s)
 main article: Volltext.pdf (1.79 MB)
  • Details
Topic PHSG
Mathematische, Naturwissenschaftliche und Technische Bildung
Subjects
  • Rechenschwäche

  • Lernschwierigkeiten

  • Mathematische Förderu...

Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Natural Sciences
PHSG Organisation name
Institut Mathematische, Naturwissenschaftliche und Technische Bildung 
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Lehr-Lernforschung
Project(s)
Wir lernen Mathematik 
Funder
Schweizerischer Nationalfonds 
100019L_156680
https://data.snf.ch/grants/grant/156680
Deutsche Forschungsgemeinschaft 
264816579
https://gepris.dfg.de/gepris/projekt/264816579
Version
Published Version
Access Rights
Open Access
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Publisher

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback