Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Bestandsaufnahme zur Passung von Brückenangeboten und Jugendlichen mit Übergangsschwierigkeiten im Kanton Zürich. Zusatzbericht zu den weiterführenden Analysen
 
Options

Bestandsaufnahme zur Passung von Brückenangeboten und Jugendlichen mit Übergangsschwierigkeiten im Kanton Zürich. Zusatzbericht zu den weiterführenden Analysen

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Internal Report
Recommended form of citation (APA)
Hollenstein, L., Koch, C., & Gebhardt, A. (2020). Bestandsaufnahme zur Passung von Brückenangeboten und Jugendlichen mit Übergangsschwierigkeiten im Kanton Zürich: Zusatzbericht zu den weiterführenden Analysen. St. Gallen: Pädagogische Hochschule St.Gallen.
Author(s)
Hollenstein, Lena orcid-logo
Koch, Claudia
Gebhardt, Anja 
PHSG Organisation name
Institut Frühe Bildung 0 bis 8 
Institut Berufsbildung 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/2718
  • Details
Topic PHSG
Frühe Bildung 0 bis 8
Berufsbildung
Fields of Science and Technology (OECD)
Educational sciences
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
PHSG Organisation name
Institut Frühe Bildung 0 bis 8 
Institut Berufsbildung 
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Professionsforschung & Kompetenzentwicklung
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Author(s)

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback