Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Individuelle Beteiligung am Klassengespräch in heterogenen Lerngruppen: Wer profitiert am meisten?
 
Options

Individuelle Beteiligung am Klassengespräch in heterogenen Lerngruppen: Wer profitiert am meisten?

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Presentation
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Fauth, B., Decristan, J., Heide, E., Kurucz, C., Locher, F. M., Troll, B., Kunter, M., Büttner, G., Klieme E., & Hardy, I. (2017, März). Individuelle Beteiligung am Klassengespräch in heterogenen Lerngruppen: Wer profitiert am meisten? Vortrag auf der Tagung der Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung (GEBF), Heidelberg.
Author(s)
Fauth, Benjamin
Decristan, Jasmin
Heide, Eva
Kurucz, Csaba
Locher, Franziska M. orcid-logo
Troll, Bianka
Kunter, Mareike
Büttner, Gerhard
Klieme, Eckhard
Hardy, Ilonca
PHSG Organisation name
Institut Pädagogische Psychologie 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/2509
  • Details
Topic PHSG
Pädagogische Psychologie::Pädagogisch-psychologische Diagnostik
Subjects
  • Beteiligung

  • Klassengespräch

Fields of Science and Technology (OECD)
Social sciences::Educational sciences::Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Name of the eventStart date of the event
GEBF-Tagung 2017
March 2017
PHSG Organisation name
Institut Pädagogische Psychologie 
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Professionsforschung & Kompetenzentwicklung
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Author(s)

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback