Options
Individuelle Beteiligung am Klassengespräch in heterogenen Lerngruppen: Wer profitiert am meisten?
Loading...
Resource type
Presentation
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Fauth, B., Decristan, J., Heide, E., Kurucz, C., Locher, F. M., Troll, B., Kunter, M., Büttner, G., Klieme E., & Hardy, I. (2017, März). Individuelle Beteiligung am Klassengespräch in heterogenen Lerngruppen: Wer profitiert am meisten? Vortrag auf der Tagung der Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung (GEBF), Heidelberg.
Author(s)
Fauth, Benjamin
Decristan, Jasmin
Heide, Eva
Kurucz, Csaba
Troll, Bianka
Kunter, Mareike
Büttner, Gerhard
Klieme, Eckhard
Hardy, Ilonca
PHSG Organisation name
Project(s)
License Condition
All rights reserved
Proforis OA-status
metadata only
Topic PHSG
Pädagogische Psychologie::Pädagogisch-psychologische Diagnostik
Subjects
Fields of Science and Technology (OECD)
Social sciences::Educational sciences::Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Name of the event | Start date of the event |
GEBF-Tagung 2017 | March 2017 |
PHSG Organisation name
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Professionsforschung & Kompetenzentwicklung
Project(s)
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Author(s)