Options
Mathematische Förderung im Kindergarten: Wie entwickeln sich Kindergartenkinder mit wenig numerischen Vorkenntnissen und was is für die Förderung wichtig?
Loading...
Resource type
Journal Article
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Kuratli Geeler, S., & Moser Opitz, E. (2021). Mathematische Förderung im Kindergarten: Wie entwickeln sich Kindergartenkinder mit wenig numerischen Vorkenntnissen und was ist für die Förderung wichtig? Schweizerische Zeitschrift für Heilpädagogik, 27(3), 31-38. https://doi.org/10.18747/phsg-coll3/id/1501
Author(s)
Moser Opitz, Elisabeth
External Link
PHSG Organisation name
Project(s)
License Condition
All rights reserved
Proforis OA-status
Green OA - published version
Topic PHSG
Mathematische, Naturwissenschaftliche und Technische Bildung
Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Natural Sciences
PHSG Organisation name
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Lehr-Lernforschung
Project(s)
Version
Published Version
Access Rights
Open Access
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Author(s)
Embargo end
April 1, 2022