Options
Mathematische Förderung im Kindergarten: Wie entwickeln sich Kindergartenkinder mit wenig numerischen Vorkenntnissen und was is für die Förderung wichtig?
Loading...
Resource type
Journal Article
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Kuratli Geeler, S., & Moser Opitz, E. (2021). Mathematische Förderung im Kindergarten: Wie entwickeln sich Kindergartenkinder mit wenig numerischen Vorkenntnissen und was ist für die Förderung wichtig? Schweizerische Zeitschrift für Heilpädagogik, 27(3), 31-38. https://doi.org/10.18747/phsg-coll3/id/1501
Author(s)
Moser Opitz, Elisabeth
External Link
PHSG Organisation name
Project(s)
License Condition
All rights reserved
Proforis OA-status
Green OA - published version
Topic PHSG
Fields of Science and Technology (OECD)
PHSG Organisation name
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Lehr-Lernforschung
Project(s)
Funder
Schweizerischer Nationalfonds
Deutsche Forschungsgemeinschaft
Grant Number Funder
100019L_156680
264816579
Version
Published Version
Access Rights
Open Access
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Author(s)
Embargo end
April 1, 2022