Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • Statistics
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Heilpädagogischer Kommentar zum Schweizer Zahlenbuch 1: Hinweise zur Arbeit mit Kindern mit mathematischen Lernschwierigkeiten 1. Klasse
 
Options

Heilpädagogischer Kommentar zum Schweizer Zahlenbuch 1: Hinweise zur Arbeit mit Kindern mit mathematischen Lernschwierigkeiten 1. Klasse

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Teaching Material
Recommended form of citation (APA)
Link, M., & Kuratli Geeler, S. (2021). Heilpädagogischer Kommentar zum Schweizer Zahlenbuch 1. Baar: Klett und Balmer AG.
Author(s)
Link, Michael 
Kuratli Geeler, Susanne 
PHSG Organisation name
Institut Mathematische, Naturwissenschaftliche und Technische Bildung 
Project(s)
Überarbeitung des Heilpädagogischen Kommentars zum Schweizer Zahlenbuch 1 bis 4 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
Closed - no OA
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/2832
  • Details
Topic PHSG
Mathematische, Naturwissenschaftliche und Technische Bildung
Subjects
  • Zahlenbuch

  • Mathematik

  • Zyklus 1

  • Heilpädagogischer Kom...

  • Lernschwierigkeiten

Fields of Science and Technology (OECD)
Natural sciences
Educational sciences
PHSG Organisation name
Institut Mathematische, Naturwissenschaftliche und Technische Bildung 
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Lehr-Lernforschung
Project(s)
Überarbeitung des Heilpädagogischen Kommentars zum Schweizer Zahlenbuch 1 bis 4 
Access Rights
Closed Access
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Publisher

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback