Options
Ergebnisse zur Akzeptanz des mehrsprachigen Vorlesens
Loading...
Resource type
Book Part
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Hilbe, R., Kutzelmann, S., Massler, U., & Peter, . (2017). Ergebnisse zur Akzeptanz des mehrsprachigen Vorlesens. In R. Hilbe, S. Kutzelmann, U. Massler, & K. Peter (Hrsg.). Mehrsprachiges Vorlesen durch die Lehrperson: Handbuch zu Theorie und Praxis (S. 147–166). Opladen: Barbara Budrich. https://doi.org/10.18747/PHSG-coll3/id/170
Author(s)
External Link
PHSG Organisation name
License Condition
All rights reserved
Proforis OA-status
Green OA - published version
Topic PHSG
Sprachliche und Literarische Bildung
Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Languages and Literature
General language studies
PHSG Organisation name
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Fachdidaktik Sprachen
Version
Published Version
Access Rights
Open Access
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Publisher