Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Lehrpersonen-Feedback im mathematischen Argumentieren und dessen Zusammenhang zu Selbstwirksamkeit der Schülerinnen und Schüler
 
Options

Lehrpersonen-Feedback im mathematischen Argumentieren und dessen Zusammenhang zu Selbstwirksamkeit der Schülerinnen und Schüler

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Conference Paper not in Proceedings
Recommended form of citation (APA)
Bachmann, P., & Dober H. (2020, September). Lehrpersonen-Feedback im mathematischen Argumentieren und dessen Zusammenhang zu Selbstwirksamkeit der Schülerinnen und Schüler. Beitrag präsentiert am Kongress der Schweizerischen Gesellschaft für Bildungsforschung (SGBF), Biel (online).
Author(s)
Bachmann, Patricia 
Dober, Heidi
External Link
https://extranet.hep-bejune.ch/docs/Documents/Public/RECH/05_Publications/R%C3%A9sum%C3%A9s.pdf#page=137
PHSG Organisation name
Institut Schule und Profession 
Project(s)
Formatives Feedback zum mathematischen Argumentieren 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/2735
  • Details
Topic PHSG
Schule und Profession
Subjects
  • Lehrpersonen-Feedback...

  • Unterrichtsgespräche

  • Videoanalyse

  • mathematisches Argume...

Fields of Science and Technology (OECD)
Educational sciences
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
PHSG Organisation name
Institut Schule und Profession 
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Professionsforschung & Kompetenzentwicklung
Project(s)
Formatives Feedback zum mathematischen Argumentieren 
Funder
Schweizerischer Nationalfonds 
https://data.snf.ch/grants/grant/179230
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Author(s)

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback