Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Français pour les Digital Natives (Interview von Philipp Landmark)
 
Options

Français pour les Digital Natives (Interview von Philipp Landmark)

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Magazine Article
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Wolfer, B. (2017). Français pour les Digital Natives (Interview von Philipp Landmark). Schulzeit, (1), 17-18. https://doi.org/10.18747/PHSG-coll3/id/481
Author(s)
Wolfer, Barbara 
DOI
10.18747/PHSG-coll3/id/481
PHSG Organisation name
Zentrum Internationalisierung, Mobilität und Aussenbeziehungen 
Project(s)
Dis donc. Französischlehrmittel für die 5.-9. Klasse 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
Green OA - published version
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/3232
File(s)
 main article: Volltext.pdf (102.69 KB)
  • Details
Topic PHSG
Internationalisierung und Mobilität
Subjects
  • Französisch Primarsch...

  • dis donc!

  • digitale Lehrwerkteil...

Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
PHSG Organisation name
Zentrum Internationalisierung, Mobilität und Aussenbeziehungen 
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Fachdidaktik Sprachen
Project(s)
Dis donc. Französischlehrmittel für die 5.-9. Klasse 
Funder
Lehrmittelverlag St.Gallen 
Lehrmittelverlag Zürich 
Version
Published Version
Access Rights
Open Access
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Publisher

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback