Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • Statistics
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Formative Beurteilung im jahrgangsübergreifenden Unterricht
 
Options

Formative Beurteilung im jahrgangsübergreifenden Unterricht

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Journal Article
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Smit, R., & Engeli, E. (2017). Formative Beurteilung im jahrgangsübergreifenden Unterricht. Zeitschrift für Erziehungswissenschaft, 20(2), 279-303. https://doi.org/10.1007/s11618-016-0697-z
Author(s)
Smit, Robbert orcid-logo
Engeli, Eva
DOI
10.18747/PHSG-coll3/id/498
External DOI
https://doi.org/10.1007/s11618-016-0697-z
External Link
https://link.springer.com/content/pdf/10.1007%2Fs11618-016-0697-z.pdf
PHSG Organisation name
Institut Mathematische, Naturwissenschaftliche und Technische Bildung 
Project(s)
Schule im alpinen Raum 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
Green OA - accepted version
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/3247
File(s)
 main article: Volltext.pdf (838.74 KB)
  • Details
Topic PHSG
Mathematische, Naturwissenschaftliche und Technische Bildung
Subjects
  • Formative Beurteilung...

  • jahrgangsübergreifend...

  • quantitative und qual...

  • ländliche Schulen

Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Natural Sciences
PHSG Organisation name
Institut Mathematische, Naturwissenschaftliche und Technische Bildung 
PHSG division (old structure)
PHSG - Forschung & Entwicklung
Project(s)
Schule im alpinen Raum 
Funder
Interreg Europe 
#096
https://www.interreg.org/projekte-1/interreg-v/projekte/iv/foerderung-von-innovationen-und-wissenstransfer/096
Version
Accepted Version
Access Rights
Open Access
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Publisher
Copyright-Statement
This is a post-peer-review, pre-copyedit version of an article published in Zeitschrift für Erziehungswissenschaft. The final authenticated version is available online at: https://doi.org/10.1007/s11618-016-0697-z.

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback