Options
Unterrichtswahrnehmung, situatives Interesse und kognitive Aktivität von Lernenden im kaufmännischen Bereich
Loading...
Resource type
Book Part
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Holtsch, D., Reichmuth-Sprenger, A., Höpfer, E., Rohr-Mentele, S., Sticca, F., Forster-Heinzer, S., Meuli Ibarra, M., & Wenger, E. (2019). Unterrichtswahrnehmung, situatives Interesse und kognitive Aktivität von Lernenden im kaufmännischen Bereich. In D. Holtsch, M. Oepke, & S. Schumann (Hrsg.), Lehren und Lernen auf der Sekundarstufe II: Gymnasial- und wirtschaftspädagogischen Perspektiven (Festschrift anlässlich der Emeritierung von Prof. Dr. Franz Eberle, S. 330-351). Bern: hep. https://doi.org/10.18747/PHSG-coll3/id/666
Author(s)
Holtsch, Doreen
Reichmuth-Sprenger, Andrea
Hopfer, Eva
Rohr-Mentele, Silja
Sticca, Fabio
Forster-Heinzer, Sarah
Meuh Ibarra, Barbara
Wenger, Eva
PHSG Organisation name
Project(s)
License Condition
All rights reserved
Proforis OA-status
Green OA - published version
OA-Acknowledgement
The secondary publication (OA green) of this publication was made possible by the Open Access Publication Fund of the University of Education St.Gallen (PHSG).
Topic PHSG
Fields of Science and Technology (OECD)
PHSG Organisation name
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Professionsforschung & Kompetenzentwicklung
Project(s)
Version
Published Version
Access Rights
Open Access
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Publisher