Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • Statistics
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Deutschschweizer Lehrerausbildung auf dem Prüfstand: Wie gut werden unsere angehenden Lehrpersonen ausgebildet? Ein internationaler Vergleich
 
Options

Deutschschweizer Lehrerausbildung auf dem Prüfstand: Wie gut werden unsere angehenden Lehrpersonen ausgebildet? Ein internationaler Vergleich

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Report
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Oser, F., Biedermann, H., Brühwiler, C., Kopp, M., Krattenmacher, S., & Steinmann, S. (2010). Deutschschweizer Lehrerausbildung auf dem Prüfstand: Wie gut werden unsere angehenden Lehrpersonen ausgebildet? Ein internationaler Vergleich. Fribourg: Universität Fribourg.
Author(s)
Oser, Fritz
Biedermann, Horst 
Brühwiler, Christian orcid-logo
Kopp, Margrit
Krattenmacher, Samuel
PHSG Organisation name
Rektorat 
Prorektorat Forschung & Entwicklung 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/4253
  • Details
Topic PHSG
Lehrer:innenbildung
Lehrer:innenbildung
Subjects
  • Lehrerausbildung

Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Humanities
Social sciences
PHSG Organisation name
Rektorat 
Prorektorat Forschung & Entwicklung 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback