Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Es ist wichtig zu wissen, was überhaupt erforscht werden soll, bevor man es erforscht. Eine empirische Untersuchung der Reflexionsphase im Forschenden Lernen
 
Options

Es ist wichtig zu wissen, was überhaupt erforscht werden soll, bevor man es erforscht. Eine empirische Untersuchung der Reflexionsphase im Forschenden Lernen

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Conference Paper not in Proceedings
Recommended form of citation (APA)
Ackermann, N., & Weingartner, E. (2020, September). „Es ist wichtig zu wissen, was überhaupt erforscht werden soll, bevor man es erforscht“: Eine empirische Untersuchung der Reflexionsphase im Forschenden Lernen. Beitrag präsentiert am SGBF-Kongress, Biel (online).
Author(s)
Ackermann, Nicole
Weingartner, Eva orcid-logo
PHSG Organisation name
Institut Schule und Profession 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/2701
  • Details
Topic PHSG
Schule und Profession
Fields of Science and Technology (OECD)
Educational sciences
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
PHSG Organisation name
Institut Schule und Profession 
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Professionsforschung & Kompetenzentwicklung
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Author(s)

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback