Options
Individuelle Beteiligung am Unterrichtsgespräch in Grundschulklassen: Wer ist (nicht) beteiligt und welche Konsequenzen hat das für den Lernerfolg?
Loading...
Resource type
Journal Article
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Decristan, J., Fauth, B., Heide, E. L., Locher, F. M., Troll, B., Kurucz, C., & Kunter, M. (2020). Individuelle Beteiligung am Unterrichtsgespräch in Grundschulklassen: Wer ist (nicht) beteiligt und welche Konsequenzen hat das für den Lernerfolg? Zeitschrift für Pädagogische Psychologie, 34(3-4), 171-186. https://doi.org/10.1024/1010-0652/a000251
Author(s)
Decristan, Jasmin
Fauth, Benjamin
Heide, Eva Lena;
Troll, Bianka
Kurucz, Csaba
Kunter, Mareike
External DOI
PHSG Organisation name
Project(s)
License Condition
All rights reserved
Proforis OA-status
Green OA - accepted version
Topic PHSG
Fields of Science and Technology (OECD)
PHSG Organisation name
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Professionsforschung & Kompetenzentwicklung
Project(s)
Version
Accepted Version
Access Rights
Open Access
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Publisher
Copyright-Statement
“This version of the article may not completely replicate the final authoritative version published in Zeitschrift für Pädagogische Psychologie at https://doi.org/10.1024/1010-0652/a000251. It is not the version of record and is therefore not suitable for citation. Please do not copy or cite without the permission of the author(s).” See https://www.hogrefe.com/eu/service/for-journal-authors