Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • Statistics
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Förderung einer Umweltidentität mittels Storytelling und Perspektivübernahme: Ergebnisse einer Interventionsstudie
 
Options

Förderung einer Umweltidentität mittels Storytelling und Perspektivübernahme: Ergebnisse einer Interventionsstudie

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Conference Poster not in Proceedings
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Rietz, F., Robin, N., & Nagel, & A. (2020, März). Förderung einer Umweltidentität mittels Storytelling und Perspektivübernahme: Ergebnisse einer Interventionsstudie. Beitrag akzeptiert für die 8. Tagung der Gesellschaft für empirische Bildungsforschung (GEBF), 25.-27. März, Potsdam [Conference canceled].
Author(s)
Rietz, Florian orcid-logo
Robin, Nicolas 
Nagel, Arvid
PHSG Organisation name
Institut Sprachliche und Literarische Bildung 
Prorektorat Ausbildung 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/4669
  • Details
Topic PHSG
Sprachliche und Literarische Bildung
Lehrer:innenbildung
Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Languages and Literature
General language studies
Name of the event
GEBF 2020
PHSG Organisation name
Institut Sprachliche und Literarische Bildung 
Prorektorat Ausbildung 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback