Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • Statistics
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Wege aus der Sackgasse: Möglichkeiten der Intervention bei extrem leseschwachen Zweitklässlern
 
Options

Wege aus der Sackgasse: Möglichkeiten der Intervention bei extrem leseschwachen Zweitklässlern

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Conference Paper not in Proceedings
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Link, M., Gebhardt, S., Janczyk, M., & Schöler, H. (2005, September). Wege aus der Sackgasse: Möglichkeiten der Intervention bei extrem leseschwachen Zweitklässlern. Beitrag präsentiert auf der 10. Tagung der Fachgruppe Pädagogische Psychologie, Halle, 26.-28. September 2005.
Author(s)
Link, Michael 
Gebhardt, S.
Janczyk, Markus
Schöler, Hermann
PHSG Organisation name
Institut Mathematische, Naturwissenschaftliche und Technische Bildung 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/4023
  • Details
Topic PHSG
Mathematische, Naturwissenschaftliche und Technische Bildung
Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Natural Sciences
PHSG Organisation name
Institut Mathematische, Naturwissenschaftliche und Technische Bildung 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback