Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Über Texte reden: Anschlusskommunikation als Mittel der Leseförderung in der Fremdsprache.
 
Options

Über Texte reden: Anschlusskommunikation als Mittel der Leseförderung in der Fremdsprache.

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Magazine Article
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Theinert, K., Hilbe, R., & Hunkeler, R. (2021). Über Texte reden: Anschlusskommunikation als Mittel der Leseförderung in der Fremdsprache. Babylonia, 3(1), 70-77. https://doi.org/10.18747/phsg-coll3/id/1551
Author(s)
Theinert, Kerstin
Hilbe, Robert 
Hunkeler, Reto 
DOI
10.18747/PHSG-coll3/id/1551
External Link
https://babylonia.online/index.php/babylonia/article/view/52
PHSG Organisation name
Institut Pädagogische Psychologie 
Institut Sprachliche und Literarische Bildung 
Project(s)
Mehrsprachiges Vorlesen durch die Lehrperson in Schul- und Fremdsprache auf der Sekundarstufe I 
License Condition
by-nc-nd/4.0/
License
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Proforis OA-status
Platinum OA
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/3580
File(s)
 main article: Volltext.pdf (1.73 MB)
  • Details
Topic PHSG
Pädagogische Psychologie
Sprachliche und Literarische Bildung
Subjects
  • Mehrsprachigkeitsdida...

  • Anschlusskommunikatio...

  • Leseförderung

  • Unterrichtsdesign

Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Psychology (including human - machine relations)
Languages and Literature
General language studies
PHSG Organisation name
Institut Pädagogische Psychologie 
Institut Sprachliche und Literarische Bildung 
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Fachdidaktik Sprachen
Project(s)
Mehrsprachiges Vorlesen durch die Lehrperson in Schul- und Fremdsprache auf der Sekundarstufe I 
Funder
Internationale Bodensee-Hochschule 
Version
Published Version
Access Rights
Open Access
License Condition
by-nc-nd/4.0/
Rights Holder
Author(s)

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback