Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • Statistics
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Unterrichtsqualität im Fach Bewegung und Sport – Konzeptualisierung und Instrumentenvorstellung
 
Options

Unterrichtsqualität im Fach Bewegung und Sport – Konzeptualisierung und Instrumentenvorstellung

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Lecture
Recommended form of citation (APA)
Kruse, F. (2021, August). Unterrichtsqualität im Fach Bewegung und Sport: Konzeptualisierung und Instrumentenvorstellung. Beitrag präsentiert im Symposium «Professionelle Kompetenzen von Sportlehrpersonen - Fachspezifisches Professionswissen und Unterrichtsqualität» an der DOBS-PEPS-Tagung in Basel. 19.-20.08.2021.
Author(s)
Kruse, Felix 
PHSG Organisation name
Institut Bewegung, Sport und Gesundheit 
Project(s)
Professionelle Kompetenzen sportunterrichtender Lehrpersonen 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/2851
  • Details
Topic PHSG
Bewegung, Sport und Gesundheit
Fields of Science and Technology (OECD)
Sport and fitness sciences
Educational sciences
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
PHSG Organisation name
Institut Bewegung, Sport und Gesundheit 
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Professionsforschung & Kompetenzentwicklung
Project(s)
Professionelle Kompetenzen sportunterrichtender Lehrpersonen 
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Author(s)

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback