Options
Schulleitung und Inklusion in Brennpunktschulen: Skalenentwicklung, methodische Herangehensweise im Längsschnitt und Ergebnisse
Loading...
Resource type
Conference Paper not in Proceedings
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Skedsmo, G., Huber, S. G., Schwander, M., & Pham, G. (2018, März). Schulleitung und Inklusion in Brennpunktschulen: Skalenentwicklung, methodische Herangehensweise im Längsschnitt und Ergebnisse. Beitrag präsentiert an 26. DGfE-Kongress, März 2018, Essen.
Author(s)
PHSG Organisation name
Project(s)
License Condition
All rights reserved
Proforis OA-status
metadata only
Topic PHSG
Pädagogische Psychologie
Fields of Science and Technology (OECD)
Psychology (including human - machine relations)
Educational sciences
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
PHSG Organisation name
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Professionsforschung & Kompetenzentwicklung
Project(s)
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Author(s)