Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Leistungsmessungen an Schulen: Quo Vadis?
 
Options

Leistungsmessungen an Schulen: Quo Vadis?

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Lecture
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Hochweber, J. (2019, Januar). Leistungsmessungen an Schulen: Quo Vadis? Beitrag präsentiert bei der Podiumsveranstaltung „Leistungsmessung zwischen Bildungsmonitoring und Lernförderung“, 18. Januar 2019, Bern.
Author(s)
Hochweber, Jan 
PHSG Organisation name
Institut Pädagogische Psychologie 
Project(s)
Fachdidaktik für förderorientierte Kompetenzdiagnostik 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/2577
  • Details
Topic PHSG
Pädagogische Psychologie
Subjects
  • Leistungsmessung

  • Kompetenzmessung

  • Tests

  • Bildungsmonitoring

  • Lernförderung

Fields of Science and Technology (OECD)
Psychology (including human - machine relations)
Educational sciences
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
PHSG Organisation name
Institut Pädagogische Psychologie 
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Kompetenzdiagnostik
PHSG - Institut Professionsforschung & Kompetenzentwicklung
Project(s)
Fachdidaktik für förderorientierte Kompetenzdiagnostik 
Funder
Staatssekretariat für Bildung, Forschung und Innovation 
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Author(s)

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback