Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Planungsformate in inter- und transdisziplinär angelegten Schulpraktischen Studien als praktischer Diskurs
 
Options

Planungsformate in inter- und transdisziplinär angelegten Schulpraktischen Studien als praktischer Diskurs

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Conference Paper not in Proceedings
Recommended form of citation (APA)
Berthold, C., & Kleiner K. (2017, März). Planungsformate in inter- und transdisziplinär angelegten Schulpraktischen Studien als praktischer Diskurs. Beitrag präsentiert am 2. Internationalen Kongress „Lernen in der Praxis“ der Internationale Gesellschaft für Schulpraktische Studien, 7.3.2017, Bochum.
Author(s)
Berthold, Clemens orcid-logo
Kleiner, Konrad
PHSG Organisation name
Institut Bewegung, Sport und Gesundheit 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/2727
  • Details
Topic PHSG
Bewegung, Sport und Gesundheit
Fields of Science and Technology (OECD)
Sport and fitness sciences
Educational sciences
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
PHSG Organisation name
Institut Bewegung, Sport und Gesundheit 
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Professionsforschung & Kompetenzentwicklung
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Author(s)

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback