Options
Förderung schreibdidaktischen Wissens angehender Deutschlehrkräfte
Loading...
Resource type
Conference Paper not in Proceedings
Recommended form of citation (APA)
Unger, V., Dörfler, T., & Glaser, C. (2021, September). Förderung schreibdidaktischen Wissens angehender Deutschlehrkräfte. Beitrag präsentiert auf der Tagung der Fachgruppe Pädagogische Psychologie, 16.09., online.
Author(s)
PHSG Organisation name
Project(s)
License Condition
All rights reserved
Proforis OA-status
metadata only
Topic PHSG
Pädagogische Psychologie
Subjects
Schreibdidaktisches Wissen
Professionsforschung
Intervention
Fields of Science and Technology (OECD)
Psychology (including human - machine relations)
Educational sciences
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
PHSG Organisation name
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Kompetenzdiagnostik
Project(s)
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Author(s)