Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • Statistics
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Fernunterricht aus der Sicht der Lernenden: Befunde einer Befragung und Hinweise zur Gestaltung
 
Options

Fernunterricht aus der Sicht der Lernenden: Befunde einer Befragung und Hinweise zur Gestaltung

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Magazine Article
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Wacker, A., & Unger, V. (2021). Fernunterricht aus der Sicht der Lernenden: Befunde einer Befragung und Hinweise zur Gestaltung. Schulmagazin 5-10, 89(7-8), 16-19. https://doi.org/10.18747/phsg-coll3/id/1570
Author(s)
Wacker, Albrecht
Unger, Valentin orcid-logo
DOI
10.18747/PHSG-coll3/id/1570
PHSG Organisation name
Institut Pädagogische Psychologie 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
Green OA - accepted version
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/3587
File(s)
 main article: Volltext.pdf (369.56 KB)
  • Details
Topic PHSG
Pädagogische Psychologie
Subjects
  • Corona-Pandemie

  • Fernunterricht

  • Schulschliessung

  • Schülerbefragung

Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Psychology (including human - machine relations)
PHSG Organisation name
Institut Pädagogische Psychologie 
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut Kompetenzdiagnostik
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Version
Accepted Version
Access Rights
Open Access
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Publisher
Copyright-Statement
Dies ist die accepted version des folgenden Magazinartikels.: Wacker, A., & Unger, V. (2021). Fernunterricht aus der Sicht der Lernenden: Befunde einer Befragung und Hinweise zur Gestaltung. Schulmagazin 5-10, 89(7-8), 16-19. Die accepted version trägt den abweichenden Titel: Wie erleben Schülerinnen und Schüler Fernunterricht und welche Hinweise resultieren daraus für seine Gestaltung?

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback