Repository logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Publications
  • Projects
  • Research Data
  • People
  • Organizations
  • Collections
  • Statistics
  • English
  • Deutsch
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. #Proforis
  3. Publication
  4. Überzeugungen zur Mathematik und zum Erwerb mathematischen Wissens
 
Options

Überzeugungen zur Mathematik und zum Erwerb mathematischen Wissens

Loading...
Thumbnail Image
Resource type
Book Part
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Biedermann, H., Brühwiler, C., Affolter, B., & Bach, A. (2016). Überzeugungen zur Mathematik und zum Erwerb mathematischen Wissens. In F. Oser, H. Biedermann, C. Brühwiler, & S. Steinmann (Hrsg.). Zum Start bereit? Kritische Ergebnisse aus TEDS-M zur schweizerischen Lehrerbildung im internationalen Vergleich (Band 4, S. 339-376). Opladen: Budrich.
Author(s)
Biedermann, Horst 
Brühwiler, Christian orcid-logo
Affolter Benita
Bach, Andreas
External Link
https://www.buecher.de/artikel/buch/zum-start-bereit/38392316/
PHSG Organisation name
Rektorat 
Prorektorat Forschung & Entwicklung 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
License Condition
All rights reserved
License
https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Proforis OA-status
metadata only
Permalink
https://proforis.phsg.ch/handle/20.500.14111/4123
  • Details
Topic PHSG
Lehrer:innenbildung
Lehrer:innenbildung
Subjects
  • Überzeugungen zur Mat...

Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Humanities
Social sciences
PHSG Organisation name
Rektorat 
Prorektorat Forschung & Entwicklung 
Project(s)
Keinem PHSG-Projekt zugeordnet 
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved

#Proforis - Pädagogische Hochschule St.Gallen

💻 Tutorials and FAQ on Proforis Sharepoint

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback