Options
Tell Show Enact Do: Ein Lerndesign zur Förderung des Einsatzes von Augmented und Virtual Reality im Unterricht
Loading...
Resource type
Conference Paper not in Proceedings
Status
Published
Recommended form of citation (APA)
Buchner, J. (2023, March). Tell Show Enact Do: Ein Lerndesign zur Förderung des Einsatzes von Augmented und Virtual Reality im Unterricht. Beirag präsentiert am 10. Jahrestagung der Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung (GEBF), Universität Duisburg-Essen.
Author(s)
PHSG Organisation name
Project(s)
License Condition
All rights reserved
Proforis OA-status
metadata only (bibliographisch)
Topic PHSG
Digitale und Informatische Bildung
Subjects
augmented reality
virtual reality
lehrpersonenbildung
forschungsbasiertes Lerndesign
SQD model
Fields of Science and Technology (OECD)
Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Computer sciences
Name of the event | Place of the event | Start date of the event | End date of the event |
GEBF-Tagung 2023 | Duisburg-Essen | February 28, 2023 | March 3, 2023 |
PHSG Organisation name
PHSG division (old structure)
PHSG - Institut ICT & Medien
Project(s)
Access Rights
metadata only (bibliographisch)
License Condition
All rights reserved
Rights Holder
Author(s)